Subject: FW: Riigitee 2 Tallinn–Tartu–Võru–Luhamaa km 168,36-176,84 asuva Kardla–Tartu lõigu põhiprojekti avalik tutvustus
From: "Toomas Haas" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Ene Timberg" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 14:16:00 +0200

Tere

Saadan RMK ettepaneku Riigitee 2 Tallinn–Tartu–Võru–Luhamaa km 168,36-176,84 
asuva Kardla–Tartu lõigu põhiprojekti  muutmiseks

Lugupidamisega

Toomas Haas

RMK Kagu regiooni metsaülem

5155090

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 4. november 2024 12:10
Subject: Riigitee 2 Tallinn–Tartu–Võru–Luhamaa km 168,36-176,84 asuva 
Kardla–Tartu lõigu põhiprojekti avalik tutvustus

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 2 Tallinn–Tartu–Võru–Luhamaa km 168,36-176,84 asuva 
Kardla–Tartu lõigu põhiprojekti avalik tutvustus (lisatud link)

Registreerimise kuupäev: 01.11.2024

Registreerimise number: 8-1/21-003/18890-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.